azt hittem, megszakad a szívem, amikor a Szerzők és szerkesztők kézikönyvét mégis ki kellett szednem a táskámból (nem szívesen megyek sehova nélküle, de így is lesz nálam hat kreatív írással foglalkozó könyv, egy verstan, és mellesleg az Osiris is). pakolás közben végigpörgött a Moszkva tér (ezt a filmet egyszer már ehhez hasonlóan nemláttam, kamaszkoromban, de most, hogy másodjára nemnéztem, az a sejtésem, hogy ha nézem, se lesz jobb, viszont a nagymama nagyon cuki benne.) aztán rájöttem, hogy mivel pakolok, nemcsak a képre nem figyelek, hanem a hangra sem, úgyhogy mehet akár angolul is bármi, tehát beraktam a Szívek szállodáját, és amikor mégis odanéztem, egészen boldoggá tett az a tény, hogy azt, hogy Victoria's Secret commercial, nem csak én szoktam átszerkeszteni fehérneműreklámra, hanem a feliratfordítók is így csinálják. mikor lettem olyan lány, akit ez tesz boldoggá.

(viszont takarítás közben nagyon lehetett látni, mennyire hirtelen költöztünk be, és mennyire nem volt már kedvünk semmihez. találtam egy kalapácsot az asztal alatt, egy fogót a fürdőszobapolcon, két csavarhúzót a tolltartómban, egy fázisceruzát az ágyamban, és még egy csavarhúzót a karkötőim között. a fogó egyáltalán nem ismerős.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo