a fürdőszobaajtó félfájára fel van szerelve keresztbe egy vasrúd, az apukám szerelte fel, amikor kb. annyi idős volt, mint én, hogy legyen  min húzódzkodnia. (meg hinta is volt szerintem a konyha meg a szoba között, de az is lehet, hogy az már csak a kispesti lakásban volt, de hintaágy egészen biztos volt.) amikor felújítottuk a lakást, akkor gondoltam, hogy leszedem, és leginkább csak nosztalgiából nem szedtük le (meg mert sejtettük, hogy esetleg mégsem mázoljuk újra az összes ajtót beköltözés előtt, és nagyon csúnya lett volna), aztán most meg milyen jól jön, hogy van hol csimpaszkodni, ha ki akarom ropogtatni a hátam rengeteg ülés és beadandóírás után. rájöttem, hogy mindig olyan helyen akartam lakni, ahol kényelmesen fel lehet csimpaszkodni valahova, ha fáj az ember válla. (kimehetnék fára mászni mondjuk. haha.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo