igen, ezért érdemes dolgozni, mondta a hetesen az egyik ellenőr a másiknak, miután a kisfiúnak, akit tegnap nem büntetett meg, csak megdorgált, ma volt érvényes jegye. a javulás útjára lépett a kölyök, ember lesz belőle.

belőlem nem biztos, nagyon sokat álltam ma a TO-n (kétszer egy órát, a kettő között elmentem fehér borítékért), nem olvastam el rendesen a pályázati kiírást, nem igazán voltam eléggé határozott (maga mindig ilyen álmatag?), ilyesmi, de végül sikeresen leadtam mindent, úgyhogy most már itt ülök a koliban a lépcső alatt, ahol a legjobban szerettem ülni mindig is, dolgozom ki a táborba az óratervet, és hallgatom, ahogy valaki Disney-mesék főcímdalát hallgatja. mitől lesz jó például egy regény.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
A köztársasági ösztöndíj elnyerésének messze az a legkomolyabb feltétele, hogy sikeresen le tudd adni a pályázati anyagot a TO-n. Ha ez sikerült, szinte biztos, hogy az ösztöndíjat is megkapod.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo