lehet bennem valami kullancsvonzó izé, mert ma például csak fél órára dugtam ki az orrom a lakásból, amíg fel-le mászkáltam a fán meg futottam sétáltam egyet a parkban, mindehhez persze zárt cipő, térdzokni, hosszúnadrág, mert tudom, hogy szeretnek a kullancsok, de ez a kis mocsok a térdzokni alá is bemászik valahogy, és még az sem kell neki hozzá, hogy egy helyben legyek. kicsit úgy érzem, hogy az életem kora tavasztól késő őszig egy harc, ahogy keresem a kullancsokat meg a piros gyűrűket, főleg itt a hegyen. bezzeg svájcban nem volt egy se.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Khm, Svájcban némileg több zöldet ettél esetleg? A kullancsok kevésbé szeretnek, ha több benned a B-vitamin...
N
ndavid42 üzenete…
Hát én nem veszem félvállról a B-vitamin bevitelt, ügyelek rá, h megfelelő mennyiség jusson mindig - márpedig a sörben sok a B-vitamin :) de ennek ellenére is szeretnek engem is ezek a rohadékok... (meg is lett az eredménye ugyebár... :/ )
maifosz üzenete…
N: tavaly B-vitamin tablettát szedtem hetekig, mielőtt kimentem, valószínűleg most is azt kell szednem.

Dávid: úgy sajnálom :( de nekem is volt, és meggyógyultam, úgyhogy jobbulást.
ndavid42 üzenete…
Ez van, majd kinövöm :) addig meg átmegyek vámpír-üzemmódban a fényérzékenység miatt... :D (bicajozni meg éjszakai is lehet végül is)
h üzenete…
mi bajod lett a kullancstól?
h üzenete…
Jobbulást!
ndavid42 üzenete…
Thx, igyekszem :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo