ma bementem az egyetemre, hazafelé elaludtam a metrón meg a fogason is, szerintem megfáztam egy kicsit tegnap éjjel, amikor annyira csúszkált a szandálban a talpam, hogy mezítláb kellett hazaszaladnom a viharban. (csuromvíz lettem persze, de nagyon jó volt, kicsit félem, amikor elment a közvilágítás, de nem nagyon. inkább izgalmas volt, mint ijesztő.) rutinkávézások, amerikai limonádé a moziban, de hétfőn még hátravan egy vizsga. hat könyvet vittem ma vissza a könyvtárba, hetet vettem ki, a helyzet reménytelennek látszik. ma hazamegyek, de előtte még alszom egy kicsit. puff. (annyira álmos vagyok napok óta, hogy ráparáztam a Lyme-kórra, de szerencsére nincs kis gyűrű sehol. a családomnak jelzem, hogy ha valamivel meg akarnak lepni következő szülinapomon, az egy egészalakos tükör legyen, ha esetleg nem lenne addig sem fiúm, aki időnként ellenőrzi a hátamat. hmmm, most nem nagyon tudok romantikusabb dolgot elképzelni, mint gyilkos kis bogarakat keresni egymás testében. khm.)

Megjegyzések

ndavid42 üzenete…
Hát még én hogy rá fogok parázni ezután mindre... úgyhogy lyányok jöhetnek ide is lecsekkolni a hátam :D (cserébe van egész alakos tükröm!)
Macska Bonifác üzenete…
És az egész alakos tükrökkel hogy tudja az ember megnézni a hátát? Két tükörrel még csakcsak, node eggyel?

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo