Borzas mondta pár napja, hogy instant tábor, és Dóri is ma, hogy olyan, mintha csak egy jól működő gépezet része lenne, és igazából én is így érzem. még a szervezetlenség is gördülékeny, annyira gyakorlott és összeszokott a csapat, és az újakat (pl. én) annyira nem hagyják elkallódni. annyira annyira. ma annyira vizes lettem, most annyira köhögök, a gyerekeim annyira rosszul írnak, de ma mégsem volt annyira rossz velük, sőt. ha csak egy mondat is, de mindenkinek lesz írása a Kecskenewsás irodalmi különszámában. holnap.

Megjegyzések

Macska Bonifác üzenete…
"a gyerekeim annyira rosszul írnak"

ez mintha a te hibád lenne
maifosz üzenete…
nem, de az az én hibám lenne, ha nem érnék el változást. de érek :) (asszem.)
Névtelen üzenete…
Kecskenewsás??? ezt nem mondod komolyan
maifosz üzenete…
nem én találtam ki. és azt sem, hogy az én lapom neve betűnewsás legyen. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo