ma este a Tűzkönnyet kellett olvasnom a szintemen lakó kisfiúknak (már végtelen sokszor olvastam, legtöbbször másoknak), elképesztően cukik, tanítónéninek hívnak, és folyamatosan emlékeztetnem kell magamat, hogy nem az öcséim, ne akarjak állandóan a hajukban turkálni.

(- Tomika, mostál fogat?
- Mostam! - Tomika kinyitja a szekrényt, hogy belerakjon valamit, és kiesik egy csomó cucc, a cipője mellől a fogkeféje is. Odamegyek, felemelem.
- Tomika, ne rakd a fogkeféd a cipődbe, most lemosom forró vízzel, aztán iderakjuk a másik polcra, jó? Ó, ez száraz, nem is mostál fogat.
- Mert fogat mosni olyan bonyolult!)

amúgy felvettek szociológiára (ez nem volt igazából kétséges), már villog az ETR, hogy döntenem kell, elkezdem-e vagy sem.

Megjegyzések

Macska Bonifác üzenete…
Nem hiszem, hogy turkálnál az öcséid hajában. Szerintem ez valami idegen-kisgyerekes perverziód lehet.
maifosz üzenete…
Szerintem az egyik öcsém haja túl hosszú az ilyesmihez, a másikéban igenis szoktam. (Van egy TÖKÉLETES hajhosszúság, amikor muszáj beleturkálnom.)
Macska Bonifác üzenete…
három öcséd is állítja, hogy nem szoktál
maifosz üzenete…
de igenis, amíg otthon laktam, igenis szoktam. (amúgy is: beee, szombaton visszamegyek Bp-re, és számolunk. vagy turkálunk.)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo