most turnusváltás volt, úgyhogy ma éjjel nem is aludtam itt, hogy kipihenjem magam. a lakótársam meglátogatott Kecskeméten, aztán elutaztam vidékre (a vidék definíciója a fejemben: ahol vannak gólyák), és iszonyú sokat aludtam. ami szerencse, mert azzal fogadtak, amikor visszaértem, hogy magyart fogok tanítani külföldieknek. megijedtem, mivel a) még sosem csináltam ilyet b) nem beszélek angolul c) holnap 10.30-ra meghívtam egy Nagyon Híres Írót, hogy az irodalmárok beszélgessenek vele, de ugye nincsenek irodalmárok. köszönöm a magyarora.comnak, hogy létezik.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Hát, ez igazán remek...
N
h üzenete…
télen mi számít vidéknek?
maifosz üzenete…
ahol elég nagy a hó, és sokáig nem olvad el, és az utakon is ott marad.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo