(ez visszadátumozott bejegyzés.)
szóval Bécs olyan, mint Budapest, és éppen azért tetszik, mert olyan, mint Budapest lehetne, ha kicsit jobban fel lennének újítva a házak homlokzatai, és kevesebb kutyakaki lenne az utcákon. meg ha ugyanúgy az emberek között menne a villamos. meg ha a galambok kevésbé lennének szemtelenek.
este sétálni voltam, még sötétedés előtt egy órát (igazából játékboltot vagy százforintos 1 eurós boltot kerestem, hogy vegyek egy kártyát vagy öt dobókockát az öcsémnek meg nekem, hogy eltöltsük valahogy az estéket, ha már se internet, se tévé, és mégsem lehet folyamatosan olvasni), furcsa ez a környék, több nőn van kendő, mint amennyin nincs, szinte már erkölcstelennek kezdtem érezni magam, aztán ahhogy beljebb haladtam a Favoritenstrassén a városközpont felé, lassan elmúlt. (a másik állandó félelmem, hogy úgy nézek ki, mint egy kelet-európai, de ez ugye butaság.)

Megjegyzések

Macska Bonifác üzenete…
„meg ha a galambok kevésbé lennének szemtelenek."

Lehet hogy Budapestre is az Übertaube.com -ról kéne beszerezni a galambokat?

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo