nincs otthon internet (!!!), a jegyzeteim meg a laptopomon maradtak, úgyhogy azokat majd utólag. most csak annyit, hogy utálom az augusztust: nincs is nyomasztóbb, mint a folyamatos "te pincében nyaraltál? voltál idén nyáron odakint?" beszólások. amikor én tényleg mindent megtettem. üzenem mindenkinek, hogy fehérnek lenni menő. (Hófehérkének bejött.)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
az kell mondani, hogy "én Dániában/Grönlandon nyaraltam".
feketesára üzenete…
szerintem is menő!
h üzenete…
inkább örülj neki, hogy nem égtél le
András üzenete…
A napozás minden formája egyértelműen egészségtelen, mert bőrrák kockázatát nagyban növeli, nekem hófehér bőröm van és annyira tele vagyok anyajegyekkel, hogy nem is merek. Régebben gyakran tengerparton Ausztrál módra ingben fürödtem és sapkában. Ami pedig a d-vitamin-szükségletet illeti, azt az is fedezi, ha az ember fedetlen arccal napi 15 percet tölt a napon.:) Volt valami fantasztikus klasszikafilológus, aki bebizonyította, hogy Hérodotosz vagy kinek is a leírása arról, hogy az egyiptomi katonák csontvázainak nem tört be a koponyája, a perzsáké meg igen, mert a perzsák hajasbabák voltak, az egyiptomiak pedig borotvált fejjel jártak, és a sok vitamin megkeményítette a csontjaikat, igaz tudományosan, de ez szerintem egy baromság.:) A napbarnított bőrnek semmi előnye, ha valaki fehér bőrrel született, még veszélyes is, és a premodern kultúrában egyedül a rómaiak tartották menőnek, mert náluk pont a proliknak nem volt lehetősége napozni, mert ruhában dolgoztak. Ennél idiótább tévhit nem létezik a világon. 100 éve bezzeg magyarországon még az úrinők napernyővel jártak, akkor még értelmes volt a világ.:) Pedig akkor az UV-sugárzás még sokkal jelentéktelenebb volt.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo