amikor jöttem hazafelé, este 11 körül, úgy tűnt, mintha dolgozna valaki a tetőn, és addig álltam a ház előtt, amíg meg nem bizonyosodtam róla, hogy valóban dolgozik is (közben amúgy láttam egy sünit). úgyhogy gyorsan felkeltettem a lakótársam (nagyon örült neki), és felráncigáltam a negyedikre, mert ha már valaki van a tetőn, akkor nyitva van az oda vezető két zárt ajtó, és mi is kijuthatunk. azt nem igazán lehet leírni, hogy milyen volt a látvány, csak az tudja elképzelni, aki felment már éjszaka az Erzsébet kilátóba. (a Citadelláról sem rossz éjszaka, de a tetőről valamivel még annál is jobb.)
egyébként abban reménykedünk, hogy a bácsi az internetet szerelte - bár milyen szolgáltató az, amelyik éjszaka küldi fel az alkalmazottait a tetőre?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo