csupán az alatt az idő alatt, amíg hazaérek a városból a hegyre, annyi impulzus ér, hogy nem győzöm leírni. (köszönet azoknak a downhilleseknek, akik maguk elé engedtek nyolcadiknak ma a fogason. biztos látszott rajtam, hogy statisztika előadásról jövök, és nagyon haza szeretnék menni, amíg ők csak azért akarnak felmenni a hegyre, hogy aztán legurulhassanak. és újra fel, és újra le. én nem igazán merek legurulni.)
a Nagyítás tökéletes film. (a zárójelenet pedig még a tökéletesnél is tökéletesebb. zseniális.)

Megjegyzések

feketesára üzenete…
a Nagyítás az a film, amit már legalább háromszor néztem meg, három különböző filmklubbal (rajzórán, olvasókörben, kolis filmklubban), és nagyon megnézném negyedszerre is, bár soha nem tett rám olyan benyomást, hogy akkor közben én tökéletesnek érezzem. érdekes dolog ez.
zs üzenete…
komolyan? és nem pedig hátborzongatóan szájbarágós?
maifosz üzenete…
nem tudom, hogy mennyire szájbarágós, csak a képet néztem, mert elfelejtettem feliratot letölteni a mekiben, és csak vizuális élmény volt, meg nagy vonalakban tudtam követni a történetet. (mondjuk nem beszélnek benne túl sokat.) lehet, hogy másodjára már szájbarágós lesz. (de még ha szájbarágós is: azon a véleményemen nem tud változtatni, hogy nagyon szép.)
erchegyia üzenete…
Namost én vagy nem értem, vagy dögunalom.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo