bár itthonról úgy tűnt, hogy a külvilágot megette egy felhő, és ez a vasárnap egyszerűen elmarad, mégis felvettem a legvastagabb pulcsim, és elmentem tüntetni. kicsit furcsának éreztem, hogy ennyire nehezen volt aktivizálható a tömeg (nem voltak közös éneklések, skandálások, mindenki csak úgy állt, beleértve persze minket is), bár úgy tűnt persze, hogy a rendezői szándék is ez (mindig megszólalt valaki a színpadon, amikor már lett volna valami ritmusuk a bekiabálásoknak), mégis kicsit szomorú volt. megint voltak egy csomóan esztergomos transzparensekkel, mindig megmelengeti a szívem az ilyesmi elszomorodom, hogy miért pont a mi városunk a rossz példa. 

Megjegyzések

h üzenete…
Szerintem amiatt a ti városotok a rossz példa, mert egy gyönyörű történelmi város, rengeteg értékkel, amit az egész országban ismernek (pl. osztálykirándulások egyik alapeleme). Szerintem vannak más nagyon rossz vezetésű városok is, de azok a városok alapból annyira jelentéktelenek, hogy fel sem hozzák őket példának.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo