a mai édesség árából meg tudtam volna venni négyet a sokkötetes Marx–Engels-összesből a svábhegyi ábécé előtt régi könyveket áruló néninél. (na jó, igazából azt csak azért nem vettem meg, mert semmi szükségem nincs rá már így sincs elég könyvespolcunk.)

Megjegyzések

András üzenete…
Ó, azt az internyetről le is lehet tölteni. Ha jól emlékszem, nekem magyarul 3-4 éve a Magyar Kommunista Párt honlapjáról sikerült letöltenem (vagy ott olvastam el, ha lennének szerzői jogok), mert máshol nincs fönn, és azóta nagyon sok hasznát vettem. A Mein Kampfot pedig, pedig az sincs betiltva, bár brutállatabb könyv, pedig annak idején a radio islamról töltöttem le (ott olvastam, ha lennének szerzői jogok). Ez ugyanolyan vicces mindkettő esetében, hogy ilyen helyeken tudtam csak online őket föllelni. Néha Magyarországon az ember szélsőséges weboldalaknak olyan jó hasznát veszi! Akkor is, ha ő nem az. Hitler önéletrajza gyönyörű, már az első fejezet, amiben megtudjuk, hogy már 5 éves korában egy folyóról a későbbi politikai programja jutott az eszébe, nem a mellette fürdő lányok, meg a békák érdekelték, hanem édes gyerekkor-témában egyből átvált az ideológiájára. Valami hihetetlen medialitástörés. A Marx-Engels összest majdnem végigolvastam, a Mein Kampfot még nem sikerült, mert olyan primitív, hogy unalmas. Elsőre vicces, pár oldal erejéig. Forest Gump elmélkedései.
András üzenete…
Ha lett is volna más lehetőség esetleg, ez tényleg így történt és így stílusos.:)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo