nem vigasztal, hogy (egy rövid felmérésem alapján) más egyetemista lányok sem tudnak rántást készíteni, viszont tudják, hol lehet legolcsóbban ebédelni a kerületben. ha esetleg mégis sikerülne ez a leves, annak ellenére, hogy már az első pontnál elrontottam, és a hozzávalók kb. fele nincs itthon, az maga lenne a csoda. (eddig azzal védekezhettem, hogy sütni legalább tudok, de múlt héten egy sütit is elrontottam. mindegy, megettük, legközelebb jó lesz.) ha magasabb lenne a házban a társadalmi tőkém, kérhetnék a szomszédtól pirospaprikát.

update
nem gondoltam volna, de sikerült, pedig vegetáriánus pecsenyezsírt használtam a rántáshoz!

Megjegyzések

h üzenete…
hol lehet kapni olyan zsírt? meg mennyibe kerül?

tök jól néz ki ez a pacás háttér
maifosz üzenete…
bioboltban vettem, úgy rémlik, nem volt nagyon drága (biztos nem volt, különben nem vettem volna meg). amúgy magában is ehető, de nem olyan, mint az igazi zsíroskenyér.
Névtelen üzenete…
a rántást csinálhattad volna olajjal is, nem kell hozzá vegetariánus pecsenyezsír...
egyébként meg miért nem kérdeztél? itt vagyok mindig
N
ndavid42 üzenete…
na arra még én is roppant büszke vagyok, h a rántás még nekem is sikerült elsőre :) de tényleg, amúgy miért nem olajból? azzal tökegyszerű
maifosz üzenete…
mert nincs itthon olaj. meg vaj sincs. (amikor elkezdtem levest csinálni, még azt hittem, hogy van. úgyhogy teljesen kétségbeestem, amikor rájöttem, hogy nincs.)
András üzenete…
Én 4 éve nem ettem levest. Le a levessel! Fekete Pákó egyszer elmagyarázta, hogy nem érti a magyar gasztronómia ezen csodáját:

"Én ezt nem erteni! A ember most vagy iszik vagy eszi! Most iszik vagy eszik? Mi ennek meg az értelme?" (bocs, szószerint nem emléxem, próbáltam a stílusát visszaadni.)

Amíg menzás voltam (11 évig, ha az ovit nem számolom), mindig UFO-leves volt (Veszprémben így hívtuk), Soup of Unidentified Floating Objects. Abban a rántás biztos az hasábburgonyasütő agyonpörkölt fáradt olajából származott, talán a McDönciből szerezték olcsón, jobb volt, mint biodieselnek eladni, mert az autóba töltés előtt meg kellett volna tisztítani, amihez egy külön gép kell. Talán csak azért ment el a kedvem a levestől és ezért értek egyet Pákóval.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo