amikor utazok hazafelé a metrón, és az üvegben megpillantom a saját arcom a többi között, akkor jövök újra és újra rá, hogy a "metróból kiáramló tömeg" nem létezik, csak individuumok vannak, és mindegyik individuum ugyanolyan magányos, elhagyatott, gyenge és esendő, mint én. mindenki csak haza akar érni, ahol várja valaki vagy nem várja, ahol meleg van vagy nincs, van meleg vacsora vagy nincs, lefekhet aludni vagy tanul egész éjjel. és néha látni ezt a megvilágosodást másokon is.

Megjegyzések

ndavid42 üzenete…
Metró? Ilyen szuperjó (ma is az astorián meg a deákon fotoszintetizáltam) időkben, mint amik mostanában vannak? Azt hittem bicajozol, ejj.
maifosz üzenete…
nem merek legurulni a hegyről. jeges utak + elévült a sisakom is (egyszerűen szétesett). (amíg nem volt ilyen hideg, és nem voltak csúszósak az utak, mertem, de a Mártonhegyi út úgy is nagyon necces, ha ennél is meredekebb lenne, az már függőleges, a kezem szokott megfájdulni a fékezéstől, mire leérek a BAH-csomópontog. ma megpördült előttem egy autó, amikor kikanyarodott, nagyon ijesztő volt.) fogassal persze le lehetne menni, de az úgy óriási kerülő, sokkal lassabban érnék be az egyetemre, mint BKV-val, és BKV-val is 40-45 perc. úgyhogy télen nem. majd ha meleg lesz, akkor veszek egy sisakot, és meglátjuk. (na jó, lefelé vinni a fogason a bringát egyszerűen ciki, legurulni viszont nem merek, sem az istenhegyin, sem a mártonhegyin.)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo