körülbelül olyan arcot vághattam ma, amikor leadtam a gépem az Albacompnál, mintha arra kértek volna, hogy csavarozzam le az egyik kezem, és hagyjam náluk 2-3 hétre. de azért megtettem. bár kaptam kölcsön egy gépet erre az időszakra (amit ezúton is köszönök), de más laptopját használni olyan, mint más fogkeféjével fogat mosni: valójában ugyanolyan, mint a sajátod, de igazából egy picit mégis más. (attól félek most a legjobban, hogy bevizsgálják, és kiderül, hogy nem lehet megjavítani. amíg tönkre nem ment, az volt a tökéletes gép a számomra.)
egyébként egész nyáron és ősszel arról álmodoztam, hogy milyen jókat fogunk majd itt szánkózni télen, úgyhogy a csalódottságom az időjárás miatt szinte elmondhatatlan. még hóangyalt sem tudtunk csinálni idén. január, a helyedben összeszedném végre magam, hogy hócsatázunk így a vizsgák előtt? (igen, imádom a telet, a fagyot, a havat, a hideget, ha vörösre fagy a kezem stb. ellenben nem szeretem a nyarat. vö. ha fázol, mindig fel tudsz venni még egy réteget, de ha meleged van, egy idő után nem vetkőzhetsz tovább.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo