teljesen kimerültem, ez abból is látszik, hogy tegnap megbeszéltük a lakótársammal, hogy csapunk egy görbe estét (amikor nem tanulunk és nem dolgozunk), de mire hazaért, elaludtam. gyakorlatilag alvással töltök minden olyan percet, amit nem tanulással, de mivel ennyire sűrűn jönnek egymás után a vizsgák, ez most már nem nagyon látszik meg az eredményeimen (mondjuk azokból a tárgyakból, amik érdekelnek, már levizsgáztam, a "maradék" a "ne bukjak meg" kategóriájába esik). ez nem panaszkodás, mert én akartam, hanem ténymegállapítás. már mindenféle trükkökhöz folyamodom, hogy motiváljam magam (pl. veszek mindenféle nyalánkságot a cicának, hátha az növeli az én elégedettségi szintemet is, saját magamnál ugyanis csak az utólagos jutalmazás működik, tapasztalat), de csak nagyon rövid távon hatásos. kicsit vigasztal, hogy a macska is ugyanúgy kétfázisú, mint én: pörög, aztán egyszer csak eldől és elalszik, mindegy, hol van. nagyjából nálam is mindegy. ma OSZK, úgyis odajárnak a legjóképűbb fiúk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo