ma rátaláltam arra a szakra, ami nem csak "na jó, ez érdekel, ezt elvégzem, hogy legyen egy egyetemi diplomám", hanem "ezt akarom, ezt ezt ezt ezt", csak úgy néz ki, a szak nem akar engem. (a bemeneti követelménye egy olyan szak, ami nincs Magyarországon, és elég sok helyen szerepel, hogy "csak erről a szakról, illetve ezzel egyenértékű szakról lehet bejutni, nincs bűvészkedés a kreditekkel meg a kurzusok elfogadtatásával".) még az is megfordult a fejemben, hogy BA-ra jelentkezek oda. amúgy a legutóbbi ilyen szak, amit kinéztem magamnak, megszűnik jövőre, úgyhogy nincs szerencsém ilyen téren.

Megjegyzések

feketesára üzenete…
...és mi az? :)
maifosz üzenete…
babonából nem írhatom ki :)
Dorka üzenete…
Nemáár! Én is olyan kíváncsi lettem. :D
maifosz üzenete…
nem lehet, még annyi mindent kell addig megcsinálnom :) ha biztos lesz, elmondom. viszont írtam az egyetemnek, és azt válaszolták, hogy az én szakjaimmal jelentkezhetek hozzájuk nyugodtan mesterre, csak a nyelvvizsgák kellenek :)
(meg a várost és az egyetemet kell kitalálnom biztosra, ha a szak végre meglett.)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo