ma reggel elmentem a meggyógyított laptopomért a világ végére, voltam a DAAD információs irodában (jól odacsuktam az ujjam az ajtónál, viszont kaptam egy csomó prospektust, és válaszoltak azokra a kérdéseimre, amiket fel mertem tenni, a többit majd inkább emailben), az Educatio központba (semmilyen kérdésemre nem válaszoltak, mondjuk ezen nem is lepődtem meg), voltam a bankban is mindenfélét intézni, az EC-ben is voltam, összeraktam a CV-met, jelentkeztem egy állásra (és még ma fogok másik néhány helyre is azért a biztonság kedvéért), és most főzök, pedig még mindig nincs este.
érettségi előtt álló fiatal persze semmi pénzért nem lennék, de mesterszakra jelentkezés előtt álló fiatalnak lenni sem olyan könnyű, mondjuk semminek lenni nem lehet túl könnyű, jelentkezzen, akinek stabil jövőképe van, és biztos benne, hogy eléri. vagy stabil jelenképe. egészen délelőtt tízig volt A, B, C és D tervem, amiből az A, amit szeretnék, a többi meg, amit kicsit. a sok mászkálás után eldöntöttem, hogy nincs A, B, C és D terv, hanem csak az A terv van, és ha az A terv nem sikerül, akkor életbe lép az A' (á vessző) terv, ami hosszú távon az A terv megvalósulását segíti elő. mi van, ha sose jön be? mi lenne, ugyanez.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo