petíciót kellene beadni az index eltörléséért. tegnap három órát álltam sorba a TO-n, és amikor fél ötkor, tehát a TO zárása után fél órával bekerültem, az akkor már érthető módon szörnyen ideges TO-snak próbálhattam elmagyarázni, hogy azért nem adtam le időben, mert az egyik tanárom késve adta le a vizsgalapot, ezért nem került be a jegy az ETR-be, de mivel ennek ellenére megpróbáltam leadni pénteken (illetve a lakótársam próbálta meg leadni a saját indexével együtt, én akkor ugyanis a TáTK-n adtam le a másik indexem, és kerestem a könyvtárat, ahol még soha nem jártam, csak hogy igazolást szerezzek onnan, hogy nincs ott tartozásom), csak az index meg az ETR nem egyezése miatt visszapattantam róluk, de tettek egy kis jelet az indexembe, hogy nem kell pótdíjat fizetnem. egyetemi bürokrácia, miért vagy ennyire elviselhetetlen, miért.

Megjegyzések

Borbála üzenete…
Biztos megoldható lenne valahogy, Szegeden már nincs index...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo