végül mégis beadom magyartanárira, hátha mégsem tudok letenni két nyelvvizsgát két hónap alatt + megfelelni egy német nyelvű online felvételin, különösen, hogy azt sem garantálja semmi, hogy egyáltalán megértettem a jelentkezési folyamatot, úgyhogy egész délután motivációs levelet írtam, és ahogy próbáltam felidézni, hogy miért akartam annyira magyartanár lenni hosszú éveken keresztül, rájöttem, hogy magyartanár szeretnék lenni. (gondolom, ez a fordulat mindenkit váratlanul ér.) viszont ha arra gondolok, hogy ó, ha nem vesznek fel az Álomegyetemre, magyartanár leszek, akkor villogni kezd előttem, hogy "pedagógus-életpályamodell", meg hogy "új közoktatási törvény", és el is megy a kedvem az egésztől. (ráadásul a motivációs levelem "hogy látom a jövőmet" része még nincs meg, és igazából nem akarok benne hazudni, hogy utólag ne legyen rossz szájízem miatta. pedagógus-életpályamodell.)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Egy motivációs levélben nem hazudni kell, hanem álmodozni. Merj nagyot álmodni.
N
András üzenete…
Bírom, hogy a kormány 10-20 év múlvára beígért intézkedéseiről és azok következményeiről mindenki úgy beszél, mintha 20 év múlva is az Orbán-kormány lenne hatalmon (ráadásul gerincesen töretlen személyes integritással, pedig Mussolini is azt mondta, hogy a Szellem lényege a mobilitás, egy értelmiségi nem gondolhatja mindig mindenről ugyanazt, amikor számon kérték rajta, hogy ő is kommunista volt), és Schmitt Pál lenne a köztársasági elnök, ami még akkor is lehetetlen volna, ha újra megválasztják.:D 30-40 év múlvára meg 20 év múlvára én is tudok ígérni, cifrábbakat is, mint Viktorék. De fél év múlvára sincs tervem a valóságban. Minden hallgatói szerződés, pedagógus életpályamodell, stb. 10-20 év múlva lesz aktuális.:D Elvégzik az eljövendő kabinetek és garnitúrák munkáját is. Szorgalmas és ambíciózus fiúk! Nagy terhet levesznek a 20 év múlva hatalmon lévők válláról, feltalálván az időgépet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo