most "hétvégi apuka" vagyok, úgyhogy elvittem a húgomat ikeába (tudom, milyen ciki, hogy a magyar családoknál közös hétvégi program lehet a bevásárlás, de a húgom szerint kínos volt, hogy nem járt még ikeában, és mindenki szerint tökjó, én meg egyedül úgysem mehetek, mert akkor vásárlok egy csomó felesleges dolgot, így viszont velem volt a húgom, aki rám szólt, ha valami olyat akartam venni, ami nem volt rajta a listán, kivéve persze, ha arról volt szó, hogy neki veszek valamit), és borzasztóan elfáradtunk, mert fel kellett gyalogolnunk a moszkván a mozgólépcsőn. ez így jó lesz.

de igazából nem erről akartam írni, hanem csak azt, hogy van nálam családon belüli erőszak kriminalizálós aláírásgyűjtő ív, még a héten alá lehet írni, keressetek és írjátok alá, ez nagyon fontos, de nem nagyon látni sehol.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo