ezt a napot úgy képzeltem el, hogy reggel felkelek, megfürdök, kifestem a körmöm, szépen felöltözök és elmegyek nyelvvizsgázni. ehhez képest reggel felkeltem, és leesett a macska a teraszról, én meg pizsamában rohantam ki a kertbe, hogy összekaparjam. (természetesen éppen felújítás van a házban, ez folyosónként 2+ füttyögő férfit jelent bónuszként.) borzasztóan cuki volt egyébként, ahogy ott feküdt a földön, és nyalogatta az a nőstény, aki miatt leugrott, de nem nagyon tudtam értékelni a helyzet esztétikáját. (úristen, lebénult, lebénult, meg fog halni, jaj-jaj.) az állatorvos egy olyan összeget mondott, ami pont kétszer annyi, mint a fogaim keddi újraépítése volt, úgyhogy megállt bennem az ütő, de hát nincs mese, felelősséget vállaltunk a macskáért, amikor magunkhoz vettük, és ez akkor is áll, ha hülye. (mondjuk nem tudom, mi van akkor, ha valaki ezt a pénzt nem tudja kifizetni, főleg, hogy elaltatni is 20.000 egy macskát.) a Budapest Taxinak meg ezúton üzenem, hogy kapják be gonoszak, amiért nem vettek fel macskástul, jobban fáj még a vállam annál, mint hogy békávézni akarjak egy kétségbeesetten vernyogó macskával, aki nem utazott még metrón (teljes pánik), a macskahordóban viszont nem okoz nagyobb galibát, mint egy (hangos) bőrönd. (mi az, hogy "ez nem állatbarát taxitársaság?" nem egy elefántcsordát akartam szállítani, de még csak nem is kutyát.)
úgyhogy amíg műtik, elmegyek nyelvvizsgázni. néha úgy érzem, hogy az eddigi egész életem erre a félévre volt felkészítő tréning. (az önismereti tesztekben szokott lenni olyan kérdés, hogy ha az életére gondol, milyen filmként tudja leginkább elképzelni. nem, én nem szeretném kórházas sorozatként. ja, az egyetem állatklinikája egyébként gyönyörű, modern, és mindenki nagyon kedves, még az adminisztratív személyek is, úgyhogy ha legközelebb is beverem valahova a fejem, inkább a cicák meg a kutyák közé vigyetek. és izé, így, hogy a hülye cicánkra lassan már egy laptop árát ráköltöttük, megfordult a fejemben a kisállat-biztosítás gondolata, nem tudom, van-e erről valakinek valami tapasztalata. de ha valóban csak évi 3-4.000 forint, mint ahogy a neten írják, akkor megéri.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo