Ha lehet pszichésen balesetet szenvedni,akkor az én bringás fejreállásom egészen biztosan pszichés. (S ebben a véleményemben többen is megerősítettek.) Persze választhattam volna a pszichés baleset valami olcsóbb (fogletörés nélküli) és a jövőmre kisebb kihatású (nem nyelvvizsga előtti) módját is, dehát így alakult. Mindenesetre a János elég szörnyű hely, még jó, hogy hazaengedtek. Biciklizzetek óvatosan. (Tőlem meg egy ideig nem kell félni az utakon.)

Megjegyzések

rozi üzenete…
óóóóóó jaj :(
neked sem volt sisakod?
remélem nem túl komoly :/
Mafia üzenete…
nekem sem volt, de az sem segített volna sokat (ha nem ilyen szerencsésen esek, akkor persze életet ment), ugyanis a könyökömmel tompítottam, és az államat vertem be + két fogamat ki -.- ha kapok új fogakat, pikkpakk nyoma sem lesz, addig viszont elég kellemetlen.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo