szóval csak annyit szeretnék még mondani, hogy ne legyenek senkinek illúziói, valami nagyon lélekölő munkám lesz eleinte Angliában, McDonalds, vagy ilyesmi (oda behívtak próbamunkára amúgy, csütörtökön mehetek is), de emiatt nem kell aggódni, ez nem baj. ez nem jelenti azt, hogy valamit feladtam volna, vagy valahova be szeretnék ragadni, vagy megszűntek a terveim, vagy ez valami rossz dolog volna, sőt. sajnos a Németország több okból nem jött össze, emiatt még mindig egy kicsit fáj a szívem, de úgy tűnik, nem az az én utam.
mert az van, hogy a nyár előtti szörnyű félévben (és azóta is) annyi segítséget és szeretetet kaptam annyi helyről, hogy ezt valahogy vissza kell forgatnom a társadalomba. egyelőre nem tudom, hogy hogyan, de azt gondolom, hogy ez a londoni kiruccanás kiváló lehetőség arra, hogy kifundáljak valami jót és izgalmasat, és megtaláljam, hogy hol van a helyem abban a rendszerben, ami a jó dolgokat adja az embereknek. és ez kicsit fontosabb, mint a gyönyörűen megszerkesztett és betördelt könyvek. (bár azok is jó dolgok, és az irántuk való szeretetem amúgy töretlen.)
mostanában nagyon szentimentális vagyok, de elég messzire utazok ahhoz, hogy ezt megengedhessem magamnak. (de majd hazajövök, addig meg küldök mindenkinek képeslapot.)

Megjegyzések

ZM üzenete…
Magad találd meg Zsófi, s akkor lesz élhető hely is. Remélem. Nagyon szurkolok neked. Az irodalom úgyis marad...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo