amúgy hazudtam, egy csomó filmet nem tudnék megnézni bőgés nélkül, az, hogy egyet mégis sikerült, szerencsés véletlen volt csak. lassan kilenc hónapja már, ennyi idő alatt el lehet kezdetni felépítni egy másik életet, a másik oldalról viszont tényleg nem történt semmi, de semmi.
egy kicsit máshogy képzeltem el ezt az egészet, hogy majd néha szomorú leszek, néha meg kicsit kevésbé leszek szomorú, de a valóság nem ilyen, a valóság olyan, hogy ami történt, beépült a személyiségembe, mindenben ott van, amit gondolok, mondok vagy teszek, állandóan és folyamatosan, mintha ez egy szűrő lenne, és kizárólag ezen keresztül kommunikálhatok a külvilággal és magammal.
nagyon szeretném egy ábrával illusztrálni, hogy hogy látom most magam és a testvéreim, de nem találok ilyen ábrát. mindenesetre olyan, mintha egy körhinta nagyon gyorsan forogna, aztán a körhinta közepe egyszerűen eltűnik, a hintán ülők meg elrepülnek a szélrózsa minden irányába a centripetális erő kikerülhetetlen hatására. négyen négy városban.

Megjegyzések

ZM üzenete…
A másik bloghoz tartozik, de ezt ismered? http://www.port.hu/stalker/pls/fi/films.film_page?i_film_id=2239
Névtelen üzenete…
engem meg egyébként ma este raboltak ki. konkrétan egy prosti. (azt állította, hogy ő majd hazakísér engem).
akármennyire gáz vagy nem az... bár ez egy hosszú történet.
szóval én fülig oda vagyok érted, ameddig van valami vagy nincs. vagy lesz, vagy sem. vagy ilyesmi. csak gyere haza. vagy sem.
Névtelen üzenete…
minél tovább olvasom, ez annál hülyébben hangzik.
jesszus.
ne haragudj, és el ne olvasd az előző üzenetet.
maifosz üzenete…
ZM: igen, nagyon tetszett, de hirtelen nem emlékszem jobban, és úgy emlékszem, hogy nem is tudtam dönteni, hogy a Piknik az árokparton jobb-e, vagy a film, annyira jó volt mindkettő.

Névtelen: hazamegyek. vagy sem.
Kurucz István üzenete…
Minden beépül, de ezt te is tudod jól. Akarod, nem akarod, ez van. Nagyon szorítok értetek! :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo