bár ez még csak holnap fog történni, és utálok elkiabálni dolgokat, de elvileg reggel leszáll erchegyia és Sissy repülője Londonban, én pedig annyira izgatott és boldog vagyok, mint a csuda. (persze dsarosinak is örültem, amikor majdnem nem találtuk meg egymást a Tate-ben, na de ez három nap!) ollé-ollé!

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Mi lett az ikszekkel?
Van egy másik kérdésem, de azt nem tudom hogyan lehet úgy feltenni, hogy ne tűnjek stalker-nak vagy creepy-nek.
maifosz üzenete…
az ikszeket meguntam, vay inkább mondhatjuk azt is, hogy rájuk szükség, mert találtam jobb motivációt. a másikat nem tudom, de az emailem nyilvános.
Névtelen üzenete…
Azt szerettem volna megkérdezni, hol lehet beállítani facebookon, hogy ne lehessen az adatlapomra keresni?
Macska Bonifác üzenete…
azt hiszem ez: https://www.facebook.com/settings?tab=privacy&section=search

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo