na jó, amúgy azt gondoltam, hogy azon az eufórián, ami itt minden alkalommal elfog, ha bemegyek egy élelmiszerboltba, túl leszek 1-2 hónap alatt, különösen annak a tükrében, hogy az étkezéssel sosem foglalkoztam túl sokat, de nem. ha másért nem is, azért már megérte Londonba költözni, amilyen egészségesen és változatosan eszem. amíg eddig sajtos tésztán és sült krumplin éltem a hónap felében, addig itt nem nagy ördöngösség rendesen enni (és ha nem sikerül, az csakis a saját fantáziátlanságom következménye), nem is értem, hogy van ennyi elhízott felnőtt. (tényleg nem értem, az angol édesség egyrészt nem túl jó, másrészt meg sokkal drágább, mint ha rendes ennivalót vesz az ember. persze azért nem kell aggódni, a napi csokimennyiségem így is tartom.)

és a mangó! szerencsés pontja ez a világnak. (legalábbis jelenleg.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo