napló a nappalinkból (rendhagyó + 15-16)

az amerikai fiú annyira megviselt minket, hogy szörnyű dologra szántam el magam: lemondtam a péntek esti surferünket. (ráadásul egész héten nyitottam, úgyhogy péntekre már alig éltem.) szerencsére a péntek esti surferünk foglalt magának hotelszobát a belvárosban, csak azért akart nálunk aludni, hogy 'ismerkedjen helyiekkel', így nem került miattam valaki utcára. (ráadásul a betört ablakot is aznap jöttek megszerelni, így nem kellett magyarázkodni a főbérlő előtt.) 'kárpótlásul' a péntek délutánt Risával töltöttem: elvittem a British Librarybe, a 9 és háromnegyedik vágányhoz és megmutattam neki Bloomsburyt. nagyon aranyos volt, de mindig, amikor kérdeztem tőle valamit, egy különös búgó hangot adott ki, mielőtt válaszolt volna (ez szerintem valami japán dolog lehet, vagy inkább kelet-ázsiai, a koreai munkatársam is mindig búg, amikor kérdezünk tőle valamit). este pedig végre mi mentünk vendégségbe, ami annyira ritkán fordul elő, hogy már csak ezért is jó volt.

most pedig két varsói lány van nálunk, ők M. első vendégei, amióta külön néven hostol (hogy ne csak én gyűjtsem a referenciákat). nagyon aranyosak, még hűtőmágnest is hoztak (eddig két vendégünk hozott hűtőmágnest, Caroline és Karolina, i can see a pattern here), de én valahogy nem klikkelek velük. még szerencse, hogy nem az én vendégeim.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo