lista, idén kicsit máshogy. az ötletet köszi Izoldának a molyról.
2016-ban életemben először
- mentem titkos koncertre
- fogadtam couchsurfereket
- sütöttem mézeskalácsot karácsony után
- programoztam JavaScriptben
- vizsgáztam angolul az egyetemen
- küldtem vissza hibás terméket a boltba
- nyilatkoztam a tévének
- vacsoráztam a húgom barátjával
- vettem két karácsonyfát
- tanítottam magyart felnőtteknek
- sírtam amiért meghalt egy híres ember*
- jártam pszichológushoz
- vettem meg ugyanazt a könyvet kétszer is (Atwood: Cat's Eye)
- volt néhány igazán kellemetlen orvosi vizsgálatom
- jártam a házunk tetején
- viseltem sportmelltartót
- mentünk élő Murder Mysteryre (és rossz volt)
- ettem florentint (és egy csomó más dolgot, például csicsókalevest meg furcsa japán gombóc alakú édességet meg spirulinás proteingombócot)
- szerettem egy receptet annyira, hogy leírtam egy külön kis füzetbe (ez a recept, kb. kéthetente egyszer ezt esszük.)
- vettem részt olyan vacsorán, ahol dresszkód volt
- rendeltem kínait
- piknikeztem a Kopaszigáton
- láttam, hol kezdődik a szivárvány
és sírtam egy választási eredmény miatt. kétszer is.

*ez így visszatekintve valójában nem igaz, háromszor sírtam: Cseh Tamás, Békés Pál és David Bowie. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo