a Serial második évada sajnos nem olyan jó, mint az első (Bowe Bergdahl történetét dolgozza fel, ő az, akit öt évig tartottak fogva a tálibok, biztos izgalmas, de engem nem igazán érdekel ez a történet), de szerencsére nem maradok hallgatnivaló nélkül. az új kedvenc az Imaginary Worlds. az egyik barátom ajánlotta, és elég szkeptikus voltam, nem mintha nem szeretnék magam is elmerülni képzeletbeli világokban, hanem mert nem igazán értettem, mit lehet még mindig a Harry Potterről beszélni.
Eric Molinsky kéthetente vesz valami geek témát (lehet könyv vagy film, konzoljátékok vagy - múlt héten - LARP, azaz élő szerepjáték), és összeköti valami nagyon valóssal és emberivel. soha nem gondoltam volna például, hogy a hidegháborúban szerepjátékot használtak, hogy elpróbálják, milyen lenne az oroszokkal való találkozás (aztán abbahagyták, mert a katonák túl jól érezték magukat játék közben), vagy hogy a Harry Potter olvasása hogyan teszi toleránsabbá a gyerekeket; ami egy elég közismert tanulmány, én is hallottam már róla, de arról nem, hogy van egy J.K. Rowling által is elismert csoport, a Harry Potter Alliance, akik aktívan dolgoznak azon, hogy megváltoztassák a világot.
nagyon izgalmas új perspektívákat nyújt olyan témákban, amikről nem gondoltam, hogy érdekelnek, és olyan témákban is, amik nagyon érdekelnek, de azt gondoltam, hogy már mindent tudok róluk, amit tudni lehet. (persze már egyre kevesebbszer gondolom ezt dolgokról, ahogy felnövök.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo