tegnap leadtam az utolsó dolgozatomat
mivel az utolsó néhány hét nagyon nehéz volt, mára lazítós napot terveztem:
főzök egy finom levest
megnézek egy filmet
kicsit kitakarítok
és regisztrálok egyéni vállalkozóként
(persze mindezt nyolc óra munka után).
(itt az lett volna a lazítás, hogy nem tanulok és nem dolgozok egyik másik munkámon sem.)
sajnos a leves nem lett igazán finom (kale & barley, vagyis fodros kel és árpagyöngy), a kale-t szeretem, a barley-t is, és már nagyjából ugyanazokkal a fűszerekkel futott, mint a csodálatos lencseleves (darált kömény és turmeric, vagyis kurkuma), mégis nagyon gyengécskének tűnt. most főztem először árpagyöngyöt, szerintem legközelebb kipróbálom, hogy egy leveskockát is bedobok mellé.
és sajnos a filmet sem sikerült megnézni, csak a felét, de nem azért, mert nekem nincs időm, hanem mert a gyereknek tanulnia kell, és majd holnap befejezzük vacsora közben (amikor megesszük a maradék levest).
és sajnos kitakarítani sem sikerült, viszont egy hét után végre elraktam a szanaszét heverő száraz ruhákat, úgyhogy már ez is valami.
és azt hittem, hogy legalább egyéni vállalkozóként regisztrálni sikerült, de most látom, hogy ahol kérte az egyéni adófizetői azonosítómat, akkor véletlenül valami teljesen más számot adtam meg (a kormányhonlapos belépési azonosítómat), úgyhogy most türelmesen várom, hogy jöjjön valami kedves levél, mint amiket az adóhatóság mindig küldeni szokott ("you have no right to reside in the country"), amiben leszedik a fejemet, hogy aztán felhívhassam őket és beszélhessek egy kedves hangú nővel.
így megy ez mostanában.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo