ma minden elromlott, ami csak elromolhatott.
számítottam rá, hogy így lesz, úgyhogy alaposan felkészültem, de hiába.
például hiába kezdtem a napot egy tízperces meditációval a dunaparton, csak 7.45-kor jöttem rá, hogy fogalmam sincs, hol van az iskola.
például kiömlött a vizem a táskámban (ezt nem is értem, nem vagyok már 12 éves).
például még időben rájöttem, hogy elfelejtettem tollat vinni, úgyhogy vettem a boltban kettőt, de egyik sem fog (ezt sem értem, a boltban kipróbáltuk az eladóval, mert mondta, hogy elég vackok).
például ELKÉPESZTŐEN fáj az éppen gyökérkezelt fogam, úgyhogy megettem egy egész doboz ibuprofént, de mint halottnak a csók, tényleg. nem tudok se tanulni, se dolgozni, se beszélgetni, de még enni sem nagyon. csak puhát.
például még valami, amit le sem merek írni, és sokkal rosszabb.

viszont megvolt ma a 20.000 lépés, duplán örökre egészséges leszek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo