bringa, beszélgetés, bátorság

dsarosi a "könnyen mobilizálható" kategóriába tartozik, már ha megnézzük a barátaimat: rajta kívül nem sokan laknak 40 km-n belül. és jó, hogy neki belefér, hogy ha én este kilenckor kitalálom, hogy bringázni akarok, de nem egyedül, akkor kijön kocsival, kap itt biciklit, és menjünk. Tát jó hely, van bicikliútja, (nem úgy, mint Esztergomnak), szóval eltekertünk Nyergesig és vissza. (kb. 17 km-t mehettünk, odafele lassan, visszafele szinte versenyezve, de persze nem volt verseny, mert dsarosi legyőzött volna.)

volt hullócsillag, meg nem hulló is, macskák és ufók, szobrok és szúnyogok. szeretem ezt a falut. tényleg szeretem. élhető. (a közlekedés mondjuk lehetne picit jobb, hogy az ember ne csak itt lakni tudjon, hanem innen elmenni is.)

most meg álmos vagyok, a másfél óra mozgás, friss levegő, ilyesmi azért kiszívta a maradék energiámat. jó volt. köszi.

Megjegyzések

dsarosi üzenete…
A macis nénit kihagytad. :)
maifosz üzenete…
szerintem azt mindketten behalucináltuk :D tuti nem sétált egy néni a faluból kifele éjjel 3/4 12-kor egy óriási szalmamacival a kezében.
dsarosi üzenete…
és egy zsacskóval a másik kezében...
Biztos a falusi levegő. Jó anyag... :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo