annak örömére, hogy krahácsolósan egészségesre gyógyultam, meg kicsit nyugtatgatni a lelkiismeretem, mert nem tanultam meg még igazán rendesen a múltheti témazáróra ötvenhatot (nagyon szeretek témazárókat pótolni), meg egyébként érdekelnek is az ilyesmi dolgok, meg szeretek a föld alatt, szóval elmenünk a Sziklakórházba. meg jött erchegyia is meg Sisszy is. eszméletlenül csodálatosan klassz volt, érdekes és félelmetes. és hogy mit csinálnánk, ha atomcsapás lenne. polgári védelem, gázmaszk. kórház, ami sokáig nem volt titkos, aztán az lett. harc a kórteremben. élő törióra, tényleg.
aztán csavargás a várhegyen, még mindig erchegyiáékkal, alagút teteje, ilyesmi, csupa jó hely, szép.

aztán hogy fogasozzunk, mert ott még nem ült az alterfiú soha, persze, a budai gyerekkorommal könnyen beszélek. és lerobbant. és le, pedig meg akartam neki mutatni, hogy a legklasszabb jármű, még a libegőnél is, meg a siklónál is, meg a trolibusznál is jobb (ezek a legfurcsább járművek ugye), és erre lerobbant. és a hegyen hó volt. és azért átmentünk a havon, pedig bokáig ért, és be a kertbe, és megsimiztem a diófát. az enyémet. magas. sokáig én voltam a magasabb. aztán ő lett. tizenkilenc éves diófa. és még nem láttam teremni.

Megjegyzések

Esty üzenete…
Drága Maf! Nem találom a linked, pedig szívesen megnézném. :)
erchegyia üzenete…
A link már valóban szép _kék_ és látszik is, kár, hogy most az URL-t rontottad el :)
maifosz üzenete…
erchegyia: eddig is kék volt :)

Esty: szerintem menjetek el, klassz :) url-t javítottam.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo