bár már a sajtófeszten is túl sok ember volt, ezért szenvedtem (pár hete előjött a migrénes fejfájásom, úgy néz ki, egy évig volt hatásos a gyógyszeres kúra, kábé a doktornő is ezt mondta), azért még hazajöttem az alterfiúhoz egy picit (egy órát) dolgozni, aztán elmentünk kultúrát szívni magunkba.
Artus darab, ennyire még nem féltem színdarab előtt (múltkor paniadammal úgy belesodródtunk az eseményekbe, nem volt időnk megijedni a kortárs művészettől), itt viszont előre tudtam, hogy nagyon modern és nagyon alternatív lesz. ráadásul egy lepukkant gyárépületben. ahhoz képest, hogy végig vártam, hogy valami egészen szörnyen borzasztó fog történni (például valaki meztelen lesz vagy meghal), szuper volt. csak félig vetkőztek le, és csak majdnem haltak meg. és ha nem ahhoz képest vesszük, hanem önmagában, még úgy is élveztem és tetszett. csak végig úgy éreztem, hogy valami elképesztően intim dolgot zavarunk meg, mintha belesnénk mások életébe.
aztán még mindig nem volt elég a kultúrából, ezért átmentünk a gödörbe, ami a művészetnek egészen más szelete. sokan voltak, ezért borzasztó volt. pedig maga a zene nem is lett volna olyan rossz. haza bicikli, gyalog, vékony pulcsi, vékony sál. nyár van, nyár.

Megjegyzések

erchegyia üzenete…
"átmentünk a gödörbe, ami a művészetnek egészen más szelete"Így is lehet mondani :)
Braun üzenete…
Nem vágom. A Darabot hol láttad? :)
maifosz üzenete…
Az Artus stúdióban: http://www.artus.hu/index2.php
(A Sztélét)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo