délután arra ébredtem, hogy egy óriási vöröshangya mászik befele a számon. a jó hír az, hogy úgy tűnik, nem eszek meg bogarakat, mert felébredek rá. a rossz hír, hogy nem merek elaludni. (pedig ez odakint volt, a szobám szerintem nincs tele óriási vöröshangyákkal.)

Megjegyzések

Tafi üzenete…
az én szobámam viszont múlthéten megszállás alatt tartotta egy csapat sötét katona (vmilyen hangyócák). és én se mertem aludni. harmadik emelet, panel. nem tudom, mit akartak tőlem, lehet, hogy a parányi milkadarabkákat csipegették fel, melyeket a porszívó nem talált? de a nacimba is belemásztak, én meg felvettem (nem tudtam, hogy nekik az egy ötcsillagos szálló), és összecsípkedtek, és megtudtam, milyen a "hangyák a gatyában"

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo