-, - és +

mire elővettem a harsonát, lefeküdt az öcsém aludni, és nem tudtam meggyőzni, hogy ne már, gyakorolnék.
szóval a dolgok szerencsétlen együttállása (és önnön lustaságom) miatt nem vizsgázom. nem érzem olyannak az idei (főleg a 2. félévi) teljesítményemet, hogy levizsgázhassak.
meg most egyébként is nyüfi van, hányinger, szédülök, görcsöl a pocakom, jajjmeghalok. csokit akarok enni, rengeteget, szerintem csak az használ.

viszont jött tegnap postán (a gimibe) Magyar Napló, van benne versem (sárváros), szóval boldogság van, híres lettem. most annak lenne itt a helye, hogy kiknek köszönhetem, hogy eljutottam ide. konkrétan ezt a verset Cusinak, akinek abban is nagy szerepe van, hogy egyáltalán írok. elképesztően régi történet, régi vers ez már.
Naplóból viszont kettőt is kaptam, nekem egy is elég. a másikat gondoltam, hogy beviszem a gimibe, de ha valakinek van jobb ötlete, szóljon.

Megjegyzések

ZM üzenete…
Én szeretném.
maifosz üzenete…
rendben, kedden viszem.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo