a mai napom mérlege: írtam egy közepesen jó töri érettségit meg egy közepesen rossz verset. a versekkel az a baj, hogy sárváron csak azt jegyeztem meg, hogy a jó költő tud húzni. hét sorról indultam, maradt három. jó már, vagy húzzak még?
sárvár óta semmit se írtam. (írtam, csak rosszat.) mondjuk előre mondták, hogy nyugi, ez lesz.

pedig hajjaj. nem baj, felkelek reggel korán. 

Megjegyzések

Kurucz István üzenete…
Kezdd ott, hogy "Süss fel Nap, fényes Nap..." :)
cs üzenete…
Mit jelent az, hogy húzni?
maifosz üzenete…
NeverGone: az a baj, hogy nem arról szól a vers :(

cs: ami felesleges, meg közhelyes, meg sallang, meg értelmetlen, azt kihagyni. és felismerni, hogy mi az, ami értékes a versben, és amitől jó lesz.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo