bringát mosni...

...abszolút értelmetlen tevékenység, ezt sajnos meg kell állapítanom. jó, nem azért álltam neki, mert olyan koszos lett volna a narancssárga, hogy már nem mertem volna bevállalni (egyébként is mindig éjszaka használom, meg a narancssárga koszosan is jól néz ki, mert narancssárga), hanem mert betűtúladagolásom van, és akartam valami értelmeset csinálni odakint. (kerti munkát nem vagyok hajlandó végezni, mindentől irtózom, ami fűvel, fával, gazzal, ilyenekkel van kapcsolatban, az egyetlen amit csináltam idén, hogy felkötöztem a szederbokor ágait a kerítésre, hogy ne vesszen el a gazban. igen, lehet, hogy ki kellett volna gazolni.)
de biciklit mosni nem értelmes, mert a bringa nem lett látványosan tisztább, hiába sikáltam, én viszont látványosan koszos lettem, büdös is, mert az ásott kútból szivattyúzott vízzel mostam, annak pedig ásott kút szaga van, sajnos elárasztottam egy egész hangyabolyt, de nem direkt, és ráadásul megszúrtam az ujjam, úgy, hogy vérzik. igen, a biciklivel. (valami bowdenszál beleállt, egészen mélyre, sajnáljatok.)

Megjegyzések

Lujó üzenete…
Nem vettél fel emesenre
Kerekecskemacska üzenete…
Luyó fiam, hülye vagy :D szeretünk :D Hogy jön ez egy bicikliszereléshez? :P
Lujó üzenete…
Mert a bundáskenyérhez aztán jobban illik, ami mögötte jön:P

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo