na meg azzal még el sem dicsekedtem, mert nem akartam előre inni a medve bőrére, de most tényleg úgy néz ki, hogy amióta 3 csavarhúzóval felfeszegettem a laptopom oldalán a borítást a ventilátornál, ami azzal járt, hogy kirepült onnan egy csomó por a beleturkálás hatására, azóta nem indult újra. természetesen nem akarok párhuzamot vonni az én nyilvánvalóan felelőtlen cselekedetem (jó, azt hittem, hogy le lehet szedni) meg a laptopom gyors gyógyulása között, de azért ez így most mégis jó.

aztán lehet, hogy mindjárt újraindul.

(nagy szerencsém van nekem ezzel a sorozattal, hogy ilyen piszok lassan jön, kb. 1 rész/nap sebességgel, ha nem így lenne, hajlamos lennék egy éjszaka alatt végignézni az egészet. így viszont nap végi jutalom a Spartacus [szpartaküsz], Bob, Rebeca. na nem mintha megérdemelném.)

Megjegyzések

Outlier üzenete…
Feszegetted? Ez igy utolag visszagondolva is jo otletnek tunik?
maifosz üzenete…
Nem, ez már akkor sem tűnt jó ötletnek. De van rajta két pöcök, amit meg lehet nyomni, és naivan azt hittem, hogy azoknak van valami értelmük is ott.
Névtelen üzenete…
Hasonlítasz a "Halkan pajszeroló Tompikára".
beli üzenete…
Névvtelen= beli

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo