redesign

az új blogkülsőt persze nem én csináltam, épp csak személyre szabtam egy kicsit, csak annyira, hogy jó legyen, furcsa, hogy kékes, épp ez a szín az, ami nem szokott nekem bejönni, most meg mégis, de szerencsére éppen olyan, hogy nem mutatnak hülyén az oldalsávjában ezek az izék, a widgetek, amiket be lehet építeni, ezért beépítettem mindenfélét, és szerintem még fogok is, van plörk, automatikusan frissülő bloglista (ezért nem kellett szelektálnom, hogy ne legyen hosszú, hanem mindenkit beraktam, aki elsőre eszembe jutott, aki úgy érzi, hogy kimaradt, szóljon), az általam érdekesnek talált cikkekből google reader-es megosztás, a moly.hu könyvolvasója (molyoljatok ti is!) meg a google rendszeres olvasósa is. ezek persze voltak régen is, de nem mind.

meg most mondom azt is, mert nem szokták tudni, hogy a bejegyzéseimet lehet egyesével linkelni, csak el van dugva a permalink, az időbélyegzőbe.

most pedig elmegyek a városba.

Megjegyzések

dsarosi üzenete…
és nem mentél, mert Esztergom egyirányú, csak kifele lehet menni...
bukovics üzenete…
hát ez csúnya, az előző 1000000000000000000000000000000000x jobb volt

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo