még csak négy napja van egyetem, de én máris számtalan hullámvölgyön mentem keresztül. (mit csinál az ember a hullámvölggyel? belekerül? elfelejtettem, meg kellene nézni a korpuszban, de a korpuszon is sokat gondolkodtam, mármint hogy mi a neve, és rá is kellett gugliznom. úgy tűnik, hogy nyáron elfelejtettem mindent, ami a hétköznapi élethez kell, de nem baj, legalább elég lesz a hely a félelmetesen sok új információnak, amikkel idén fogok gazdagodni.) vissza a hullámvölgyhöz. szeret, nem szeret, szeret, nem szeret, nagyjából ez a helyzet az új szakommal kapcsolatban. a lágymányosi kampuszt viszont egyértelműen nem szeretem. (még csak négy napja van iskola, de máris elhagytam ott két dolgot, az órám és a hátsó villogóm, lássuk be, hogy ez még tőlem is nem várt teljesítmény.)

(persze végül mégis megnéztem a korpuszban, nemhiába nem használom a hullámvölgy szót, így igazából nem is lehet használni, mint ahogy én próbálkoztam vele fentebb.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo