402.
mármint a bejegyzés. a négyszázadikat elfelejtettem :)

összeolajoztam a fehér nadrágomat zenekaron, de a hangszerolaj szerencsére simán ki szokott jönni. tapasztalat.
és játszottunk Gershwint. jó ott.
holnap lesz az első órám az új harsonatanárral, nemakarom.

most egyébként a legnagyobb problémáim egyike, hogy milyen legyen a kosztüm (hát csinos, meg ünnepi, meg hordható, meg minden) és hogy milyen színű legyen a blúz. (persze ma már eldöntöttük, hogy a sötétebb mályva, de huszonnégy lány van. úgyis hoznak új anyagot meg új színeket, és akkor majd megszavazzuk ugyanezt, vagy egy nagyon hasonlót. vagy nem. az a baj, hogy nincs olyan szín, ami mindenkinek jól áll. osztályfőnök és a fiúk türelmét meg csodálom.)

meg még akartam valamit nagyon, de már nem tudom.

Megjegyzések

Porkoláb István üzenete…
kicsit panaszkodós, kicsit titkolózós, és ha nem haragszik: kicsit együgyü :)
maifosz üzenete…
tudod mit... ezt most pozitív hozzászólásként értékelem :)
Porkoláb István üzenete…
én is annak szántam. ezek miatt tetszik a soksok bejegyzés

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo