Bese

lett még egy öcsikém, jippie :) apa jó szokásához híven elég szűkszavú volt, azt hiszem, hogy a neve ez lett (reméltem, hogy nem, mert karvalyt jelent...), mást még nem tudok róla.
most már igazából heten vagyunk (nem, 4+3-an, ami igazából 3+1+3), de közülünk a Borcának meg a Bónisnak a legjobb, mert nekik van nővérük, bátyjuk, húguk meg öccsük is.

a születés mindig izgalmas dolog, lesz egy baba a semmiből, picike testbe bekerült kóbor lelkecske, aztán majd meglátjuk, hogy milyen ember lesz belőle.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Mondd, mi sosem lehetünk egyidősek?
Akkor se, ha nagyon akarjuk?
Akkor se, ha én mindennap
növök egy picit,
és te már nem nősz tovább?
Akkor se, ha holnap én ülök melléd,
én mesélek,
én fogom a kezed?

Nem hiszem!
Egyszer, egyetlenegy percig
biztosan egyidősek lehetünk
maifosz üzenete…
furcsa ez a 19 év korkülönbség... :)
Névtelen üzenete…
Majd eltűnik idővel mindenféle különbség.
Egészséget, szeretetet és békességet kívánok az egész nagy-nagy (3+1+3) családodnak. Örülök, hogy többször is levezeted a képletet, már-már tudom követni :-)
Kirándulás?? Hiányolom a beszámolót.
maifosz üzenete…
Köszönjük szépen :)

Kirándulásról csak rövidkét írtam és csak címszavakban, máshogy nem ment... itt van, csak keresni kell :)
Névtelen üzenete…
Igyexem, kösz.
Talán nem volt jó?
Nekem olyan furcsa, amolyan vidám-szomorkás volt együtt lenni veletek újra-utoljára. Azt hiszem az egyik legemlékezetesebb kirándulásommá vált, mégha ez ott és akkor nem is látszott rajtam.
maifosz üzenete…
Szerintem nagyon jó volt :) de ezt írtam is... a legutolsó és a legjobb :)

itt a poszt:
http://hazugvirag.blogspot.com/2008/09/ok-re.html
Névtelen üzenete…
Köszönöm Maf, megtaláltam. Utólag is bocs a drága "Paris" és "Barcelona" szállásért, de nagyon jó, hogy végül is tetszett a szervezés. Nem volt olcsóbb. De jobb sem!
Ne és a reggeli valami csuda volt!
maifosz üzenete…
Igen :) a fiúk ráadásul szombaton is kitettek magukért :) nagyon rendesek.
Névtelen üzenete…
Sajnos abból már nem ettem... Szó mi szó, igazi úriemberek voltak.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo