hajnali fél hatkor, amikor felkeltem, arra gondoltam, hogy még hármat kell aludni, hogy találkozzunk.
fél kettőkor, amikor vége lett a sulinak, arra gondoltam, hogy már csak hármat kell aludni...
este hatkor, amikor mentem zenekarra, arra gondoltam, hogy még mindig hármat kell aludni...

most pedig azt gondolom, hogy inkább valahogy másképp kellene mérni az idő vánszorgását múlását.

Megjegyzések

kagy üzenete…
Miért törlöd ki a hozzászólásaimat?
maifosz üzenete…
Nem mindet töröltem ki. Ott, ahol értelme volt (a Vercorsos bejegyzés alatt), ott meghagytam.

Ugyanazt 4x elküldeni már spammelésnek számít.
kagy üzenete…
Ok, bocsi.
Van rá esély, hogy eljöjj?
Ha nem most, akkor két hét múlva?
maifosz üzenete…
Hát...
Most semmiképp, két hét múlva ilyenkor meg minden bizonnyal aktívan szülinapozni fogok. De meglátjuk még, mert maga az ötlet (mármint eleve az Olvasómozgalomé) tetszik.
kagy üzenete…
Még október 25-én is Vercors lesz a téma, utána pedig Vian.

Írj ide egy mail-t, hogy tudjuk tartani a kapcsolatot
olvasomozgalom@gmail.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo