OK re.

barackleveztünk a gyógygödörben, néztünk szökőkutat pozsonyban, shoppingoltunk ausztriában, kikutyagoltunk a fertő-tóhoz a tűző napon, bandáztunk a fülledt későnyári éjszakában, találkoztunk drakulával fraknó várában, megnéztük, hogy milyen a világ a tűztoronyból, találkoztunk a ZM által fotózott szobrok eredetijével, és sétáltunk rengeteget.

szép volt, jó volt, utolsó volt.

(egészen addig azt hittem, hogy nem fáradtam el nagyon, amíg el nem aludtam egy sms írása közben. most megyek és folytatom.)

(annyira rossz, hogy egyedül a legutolsó osztálykiránduláson éreztem jól magam. hamarabb kellett volna ezt elkezdeni. mit csináltam hat évig?)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
És kiderült, hogy miért annyi a szállás, amennyi?:)
maifosz üzenete…
Félre lettünk tájékoztatva, nem is volt annyi :) (És csupa jó szállásunk volt, egyáltalán nem panaszkodhatunk.)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo