szabadság

végre itt a péntek, tele vagyok szabadidővel, de olyan sok dolgot csinálhatnék, hogy nem tudok választani. meg fáradt is vagyok, csak belekapok a dolgokba. hiába lenne időm például végre Proustot olvasni, ha az éppen lektorált remekműnél bonyolultabb szöveget képtelen vagyok felfogni.
ennek ellenére egyébként megnéztem az Egyszer volt... az ember című ismeretterjesztő mese (zseniális, ugye nézte mindenki a sorozatot?) első részét. franciául.

aludni kéne inkább annyit, hogy elég legyen jövőhétre is. miért nem lehet olyat csinálni, hogy ha van rá időm, alszom 12 órát, aztán egész héten elég az a 4 óra átlag éjszakánként?

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
szerintem ilyet szoktunk csinálni...
maifosz üzenete…
szerintem _nem_ elég a négy óra :)
Névtelen üzenete…
Én néztem annakidején.. Akkor kezdték el adni amikor a szememet műtötték, szóval... vagy tizenhárom éve. :))
Beaune üzenete…
Franciául meg különösen nagyon jó lehet.:)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo