na, végülis már négy tételt megtanultam. jó, mondjuk inkább azt, hogy elolvastam. azért délelőtt jobban ment, délután három óta leginkább csak nézem a plafont, néha próbálok aludni. persze a törikönyvemen, nem hiszem el, hogy nem használ, annyira elterjedt diákbabona.
most meg véletlenül bőgtem egy kicsit. az általános rossz hangulatomon kívül külön kiváltó oka is volt. előtte viszont hívott apa, és azt mondta, hogy lehet, hogy elvisz repülőzni, hogy ne szomorkodjak, ilyen klassz siklórepülővel a dunakanyarba. ha tényleg elvisz, az jó lesz, de majd úgysem merek felszállni, mert gyáva nyuszi vagyok. ezt mondjuk ő szeretné nagyon, én kicsit jobban szeretném, ha a tengerhez vinne el, mint az új kislányait, de lehet, hogy ha visszaengedem a blogomra, akkor oda is elvisz, ki tudja. (pedig egy kicsit örültem, hogy most végre a szüleimet is szó nélkül kizárhatom, de úgyis tudnak rólam mindent, szóval mindegy.)

most meg még szánok mára három tételt, meg regényrészletet is kellene írnom, szóval hajrá van. (lenne.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo